måndag, september 21

Några månader senare!

Hej på er alla!

Det var ett tag sedan jag skrev här. Sommaren har gått och vi är tillbaka på jobbet och tillbaka i "vardagen". De första månaderna som "nygifta" har varit riktigt härliga.

Nu har vi äntligen börjat ta tag i framkallning av kort, både från resan och bröllopet. Så snart jag har hittat mina favoriter lovar jag att lägga upp lite här.

Vi har även hunnit gå på ett annat bröllop, Jessika och Eriks. Det var kul, både att få gå på bröllop (som alltid är så fint) och att få bli påminnd och återuppleva lite minnen.

Nu ska jag och Daniel hem till mamma på middag...

Ha det så bra!

Ps. varje gång det är ngt från New York på tv eller i tidningen längtar jag/vi tillbaka...

1 kommentar:

sanna sa...

halloj, ser att det var ett tag sen du skrev här men kommer det upp några fler bilder :-) vi funderar på att gifta oss i nyc i augusti så alla tips och ideer är kul!
(kom hit via jane)